tisdag 19 mars 2013

Snöyra

Idag var en lång dag!

Började med långpromenad i snöyran med tillhörande is-vind.. Kändes väldigt ambitiöst..
Passade på att åka över till min bror efter lunch, hela vägen till Sickla. Vi gick runt lite i köpkvarteret och jag fick äntligen besöka butiken Two Shabby Chics. Inte bara shabby chic prylar som det kanske låter som, mer åt lite retro, industri, vintage och okej då, lite shabby chic också..
Jag kompletterade med två ljusstakar som matchar två som jag har sedan innan, ett silvrigt prydnads påskägg och en skål med lock som jag ska ha småprylar i på nattduksbordet (OBS inte nattTYGSbordet som jag trodde det hette fram till för typ 4 veckor sedan...hehe)
Vi var också inne i en supermysig barnbutik med mest barninredning som heter Farmhouse, finns i stan på Linnégatan också tydligen. Riktigt mycket fint men också dyrt. Där finns den extremt fina sebra barnsängen som man endast kan drömma om, kostar från 6000kr. Kanske tur den butiken inte finns närmre. De har tydligen en webshop också.

Igår var Fiskbilen här igen och det blev en laddning Vårmix; räkor, skrei och lax så
idag blev det fisksoppa till middag! Mums.
Blev dock sen middag för mig då jag inte hann äta av middagen jag lagat förrens efter yoga som jag var på kl 20.
Har ju prova på vecka på gymmet denna vecka så därför blir det lite intensivt. Älskar yoga! Man känner sig så uppsträckt och fräsch efter.

Nu är det godnatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar